2014/06/10

華園新品, 睇波佳品

仲有兩日, 4年一度世界盃就開鑼啦..... 不要看我似斯斯文文, 這種男人的樂趣唔岩我, 其實我很經常會半夜三更走起身睇波的. 雖然巴西是主辦國, 不過我是西班牙鐵粉, 到時會力撐到底!!! 

睇波又點少得零食相伴? 邊吃邊看先過隱嘛... 不過食厭了杯麵, 熱狗, 薯片, 加上大部份是半夜的賽事, 吃得太heavy始終不是太好, 今次我就介紹三款惹味又熱量不太高的小食給大家!



「華園食品」細細個巳聽過, 除了有家傳戶曉的齋燒鵝和沙嗲牛肉片外, 今年6月全新推出海鮮系列小食. 首度登場的產品包括爆脆魷魚、燒三文魚鱈魚棒、煙燻足片、魷魚燒 (冬蔭公) 魚之燒(薄切)芥辣味。包裝設計大革新,引入日式包裝設計概念,讓整體感覺煥然一新。

 


煙燻足片(40g)(標準價﹕$12.20)

日本的著名的海產手信煙燻足片,在香港的日式超市購買動軌過百元亦只得90克。華園煙燻足片選自魷魚鬚切成片,以煙熏處理,厚度適中而不會「

 
細細片, 每片都厚薄適中, 充滿煙薰香味, 帶少許酸味, 很有嚼勁





爆脆魷魚18克 (標準價﹕$9.20)

嚴選優質魷魚加入秘製的辛辣香料,充份的表達「爆」「脆」質感。

 

很喜歡吃魷魚片, 爆脆魷魚的外型有點似鱈魚片
 
帶香濃的烤魷魚味, 還有少許辛辣, 嗜辣如狂的我就十分喜歡啦, 而且一咬下去是脆脆的, 口感味道都配合得十分出色. 



燒三文魚鱈魚棒45克 (標準價﹕$9.20)
 
每層一種口味,分別有鱈魚、黑芝麻和燒三文魚共五層。味道出奇地搭配,黑芝麻的香味能帶出燒三文魚和鱈魚的海鮮香味。

 

層層叠的配搭, 外型已很有睇頭了. 面層有少許蜜汁甜味,咬下去吃到鱈魚和粒粒黑芝麻香味, 有咬口之餘味道配搭極好, 惹味中帶甜蜜,是三款中我最喜愛的.  

 
這三款零食都不熱氣, 熱量也不是太高, 睇波岩晒! 拿拿臨去惠康入定貨等開波啦喂~~~



想了解多點華園食品最新動向,可登入Facebook Fanpage: http://goo.gl/jQLJVK


聯絡產品試用和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
 

Blogspot❤     The Ztyle❤ 
She.com❤     weshare
iTrial❤          Qooza❤
Elle Blog❤    F&B
UBeauty❤    Pixnet❤ 
Beauty Exchange❤
Beauty Life ❤ 
Salad❤         Esdlife
OpenRice❤  博勢力

Facebook page: www.facebook.com/MinibubbleCorner

沒有留言:

張貼留言