2016/12/04

[家品] 胡桃夾子控必掃~超抵聖誕裝飾

踏入12月, 又到聖誕, 心情開始好雀躍準備一連串活動, 佈置, 美食...我同QB爸都好重視家中的聖誔佈置, 每年都會花費購買新的裝飾品, 把家中佈置得充滿聖誔氣氛, 會好開心好温馨. 

講起買聖誕飾品, 第一時間想到一定是Aeon Living Plaza, 我也是長期顧客之一, 不過就比較少特式又vintage的飾品. 想買又平又靚既聖誕飾品, 睇睇我既介紹吧..
極度鐘情胡桃夾子和歐陸式的裝飾品, 不過平時要購買這種帶有Vintage味道的飾品都價值不菲, 今次介紹兩個好平好抵既聖誔飾品入貨點, 價錢好平之餘, 選擇又好多, 我們也入手不少, 花費都只是數百元, 很抵買.
胡桃夾子控不能錯過... 位於旺角洗衣街的三楚行, 之前在元朗擺檔我們已經常去逛逛, 雖然店子有點殘舊, 像夜冷二手店, 但絕對可以執到寶, 價錢仲好平..

每年都會購入幾隻胡桃夾子, 以前會買細隻的, 現在越買越大, 這裡選擇超多, 設計好特別, 不只是一般的士兵款, 去年買了隻青蛙, 還有企鵝, 雪人, 廚師, 聖誕老人等做型. 上圖那2隻有1米高, 只是5百多元, 我買了左邊那隻, 造工超級精美. 

下圖這種每隻也只要$100-150不等隻, 放在桌面好有氣氛. (記得幾年前QB爸在德國買了數隻只有手掌大的回家, 每隻也要港幣$100一隻), 這裡真的超抵買.

除了胡桃夾子, 也有好多歐陸式金屬或木製飾品. 這對紅白金屬鹿仔擺設只是$150. 
木系雪人沒記錯也只是$50.
這個好有復古味道的鹿車只要$50, 跟了我返屋企了..
還有很多充滿復古味的小物, 這款花盤, 大的只要$40, 小的$25, 真係平到你唔信. 
還有好靚既水杯, 香薰爐等...價錢都係好平. 
聖誔水晶球好傳統, 兒時家中總會擺放一個的. 

還有好多聖誕公仔, 如雪人, 聖誕老人, bear bear熊等..大大小小都有...

家中放些可愛的聖誕布偶, 感覺特別warm
10蚊已經有交易, 點忍到手唔買..

聖誕樹唔少得, 這裡也有好多選擇, 只是我不需要買, 就沒去問價錢..


聖誕花環...

各類吊飾, 只要$5起..
包禮物的絲帶, 每卷也只是$10
還有很多歐式擺設, 好精美..
這種另類的聖誕樹好有特色, 放在家中充滿品味.
款式超多的..

店內實在如一個藏寶箱, 只要細心選擇, 定能找到心頭好..

另一間是隔鄰的開心店, 這裡比較多小型的擺設和裝飾品..
聖誕水晶球, 只要$10個, 用來送禮買多幾個都唔心痛又唔失禮...
很歐陸的吊飾, 都是$6個, 超抵..
Blink Blink彩帶少不了, 幾蚊一條only...
松果只要$8-10一包, 已有6-8個..
還有這種細小的擺設, 有什麼用呢? 我會用來放在薑餅屋或聖誕樹頭蛋糕上...
各式聖誕插牌...
hehee...還有小朋友聖誕髮夾, 都只要幾元至十多元...我忍不住買了一些給QB
還有鹿角頭箍, 開party必備...都只是幾蚊一個, 仲平過淘寶. 
同樣有各式聖誕樹售賣..

還未為家居佈置, 不妨去尋下寶...

聯絡合作和活動:
email: sherice_hy@yahoo.com.hk
Facebook: Mini Bubble Corner

Blogspot❤ ❤The Ztyle❤ ❤She.com❤ ❤weshare
Qooza❤ ❤UBeauty❤ ❤Pixnet❤ ❤Beauty Exchange❤
Esdlife❤ ❤OpenRice❤ ❤博勢力❤ ❤mamibuy ❤
ubaby

沒有留言:

張貼留言